8e juni 2010

Godmorgon allesammans!

Idag blir det ett tidigt inlägg. Sovit gott alla? Jag har sovit helt okej, förutom att jag måste upp och kissa 100 gånger!! Aja, får väl börja kissa i sängen istället. Vaknade sen kvart i 7 imorse, min bror ville upp så tidigt idag så jag väckte honom då och gick själv upp. Mamma var hemma när vi steg upp, hon har börjat med senare tider nu. Så hon börjar sent och slutar sent, så som det ska vara. Hon vill tillbringa tid med oss nu på morgnarna och kunna hjälpa till med Teddy och så. Så det är bra tycker jag, speciellt nu när jag snart ska flytta så behöver nog min bror rätt mycket hjälp med Teddy också. Jag tror inte min bror är sugen på att stiga upp tidigt om morgnarna när han har sommarlov, så istället tar ju mamma det skiftet. Hur som helst ska jag plocka undan lite här, och sedan vila en stund. Så vi hörs väl senare antar jag. Puss & Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0