9e juni 2010

Amen godmorgon!♥

Ännu tidigare inlägg idag. Vad fan har hänt med mig? Jo, min mamma har börjat senare pass som jag sa igår, och hon springer runt här och snackar i telefon så lite svårt att sova kanske?!
Aja, somnar om när hon stuckit igen. Tack och lov att de valet finns!!
Jag är skit trött fortfarande, har typ sovit 3 timmar, knappt. Somna vid 4 imorse, lyckat.
Hur som helst så hoppas jag att ni sovit bättre än mig och sovit längre än mig. Jag tar igen timmarna senare tro mig;). Fan vad min morgon börjar med fart, har precis laddat min mors mobil och är klar. Ska snart fixa något att äta och dricka, för fiffan vad min mage har kurrat inatt/imorse:o. Så nej, nu ska jag peta min feta röv och mage upp och käka. Puss så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0