allt är på topp!

Ja, allting är på topp just nu känns det som. Jag sitter i min säng och är allmänt speedad;). Jag vet inte vad fan det är med mig, men jag känner mig helt störd. Asså har bråttom med att snacka och göra saker, är stressad för ingenting, är på bra humör och kan hoppa runder just nu men jag hoppar över det för ifall det skulle vara så att vattnet går och jag föder för tidigt så har vi inga bebis grejer överhuvudtaget mer än vagnen och den är väl inte så mycket att skryta över! Så jag får hoppa över att hoppa runder sålänge. Såg förresten något helt jävla sjukt på aftonbladets hemsida innan idag, lägger upp det senare. Men gud vad sjukt det är asså och jag vet att ni kommer att hålla med mig!!

Nu-forsätta att läsa bloggar!



bjuder på en gammal bild på mig & min pojkvän
som är tagen från förra sommare då det var
Hörbymarknad!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0