Ballerina Kladdkaka

Sitter och väntar på att Hampus ska sluta och komma hem. Så under tiden jag väntar så sitter jag och äter Ballerina Kladdkaka, sjukt gott:thumbup:!
Min bror ringde mig innan också, jag hann inte ens ringa honom. Han kom hem ovanlgit snabbt idag, ojoj. Undra vad som flygit i honom? Han frågade när vi skulle åka och när jag kom hem. Så jag sa att så fort Hampe kom hem, ungefär 2 timmar. Men det har nu gått över 2 timmar nästan, eller ja inte riktigt. Vill komma iväg så vi kan vara ute med hundarna i det fina vädret, men jag svettas bara jag sitter inne så jag vet inte hur mycket jag kommer att svettas när jag är ute. Men det lär vi väl märka då antar jag.
Klockan är strax 16.00 och jag sitter inne och inte varit ute på hela dagen. Jag är verkligen ingen ute människa och det värsta jag vet är att ligga i solen helt stilla en längre tid. Jag klarar inte av det, jag får såna frispel. Ja, ni förstår och jag tycker inte det är direkt roligt att vara ute nu när jag svettas flera liter. Varje gång jag varit ute eller gjort något efter att jag duschat och svettas så känns det som att jag inte duschat, utan bara inbillat mig att jag stått i duschen. Jag känner mig så äcklig ibland asså.
Nu ska jag kissa, och sedan kleta på mig lite mascara, Hampus ringde precis och sa att de hade slutat. Va bra!
Så nu är det kissa, och sedan smink! Puss & kram♥


testa dom om ni inte redan gjort det, sjukt goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0