Befinner mig i Löberöd

Nu befinner jag mig i Löberöd. Har nog varit här i typ snart 2 timmar, men inte bloggat förän nu. Har suttit inne och snackat med Lina (hampus syster) och hennes kompis Kim. Sen har jag och älsklingen sorterat barnkläderna nu också, och packat ner de saker vi har som ska med till BB. Men under tiden vi packade insåg jag att det avr mycket som saknades trots allt. Men det fixar vi så snart så möjligt. Det är ju trots allt inte många veckor kvar nu, och jag känner mig så nervös men så taggad ändå. Det ska bli så kul.
Men nu ska jag ta och snacka med Ponne som säkert tycker att jag är den mesta knasigaste och drygaste människan på denna jorden;). Haha, men det får han tycka, för jag vet att han älskar mig ändå!
Trots att han inte vill erkänna det! Jag kan läsa hans tankar;). Så Ponne om du läser detta så är det inte lönt att du försöker dölja något för jag kan läsa dina tankar! PUSS PÅ DIG(a)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0