Blir inte av!

Hampus när han kom hem för en stund sedan och frågade hur vi skulle göra. Han var inne på att låna andras bilar, men det tyckte inte jag. Jag menar man kan inte låna andras bilar för att man inte själv kan fixa det. Så flytten i helgen blir helt enkelt inte av. Så jag bor kvar hos mamma ett tag till ialla fall, får se när jag är redo för flytten. För just nu så verkar det så jävla rörigt alltihopa. Vi måste först och främst ha en bil i och med vi inte har tillgång till att låna någon bil. Så jag antar att jag bor hos mamma ett bra tag till, för jag orkar inte med massa klödd och sånt. Det blir rent för bökigt. Kanske flyttar Hampus in i veckan eller nästa helg istället, kanske hjälper jag till då eller så skiter jag i det. Han har ju inte direkt mycket saker som ska flyttas in så det tror jag han och hans föräldrar klarar själva. Så idag blir det hitta på något med mamma istället. Hampus kommer inte heller tror jag, vi behöver nog vara ifrån varandra lite. Jag känner inte att jag direkt vill träffa honom och så. Eller jag har inget behov till det ialla fall. Sen imorgon skulle Ponne komma till Löberöd, men det vet jag inte hur det blir nu i och med allt klödd. Ja, det är som vanligt alltid klödd i sista minuten! Så jävla trött på det. Nästa gång ska jag fan inte planera något, för det blir aldrig av och man blir lika irriterad varje gång. Men men, Hampus får ta och snacka med Ponne själv, jag sa det till honon när jag ringde honom för en stund sedan. Aja, ska nog snart gå och möta mamma. Hon ska på massage och så ska vi hitta på något efter det. Förresten så slängde jag precis i mig panpizzan, och gott var det. Men det har dock varit godare. Man har ätit det så mycket att man tröttnat på det lite. Hur som helst, nu bär det av till vardagsrummet igen.♥


vad tycker ni om pan pizza?


Kommentarer
Postat av: Sari

Pontus älskar pan pizza:o))

2010-06-13 @ 14:58:48
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: mayhawbring

han verka älska pizza överhuvudtaget;)

2010-06-13 @ 21:32:52
URL: http://maysumaleehawbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0