Dagen idag

Dagen idag har bestått av packning och ren slapp. Idag har jag sovit middag faktsitk, första gången på väldigt länge om jag ska vara helt ärlig. Annars så vaknar jag ju så sent att jag knappt behöver att vila middag, men idag vaknade jag vid 8 och var vaken till typ 9, sedan somna jag om någon gång där. Sedan vaknade jag emellan åt för att min bror skulle komma. Men vaknade inte helt förens halv 11, då jag steg upp och liksom kände mig redo för att fixa lite. Packningen idag blev jag i princip klar med, har bara kläderna kvar som jag bara slänger ner i påsen imorgon. Tar med det sista här ifrån imorgon och ställer upp det i lägenheten, samma sak med sakerna hemma hos Hampus. Vi ska försöka få upp så mycket så möjligt imorgon och börja packa upp lite smått. Dock sover vi inte där imorgon, åker hit och sover för på onsdag så ska vi på ultraljud då Hampus tagit ledigt hela dagen. Så efter ultrljudet bär det väl av till lägenheten igen för att packa upp och fixa vidare, sedan på kvällen blir det lite kalas. Sen så åker jag med Hampus hem och blir där några dagar för att vi ska få i ordning lägenheten, antagligen blir det väl så att vi flyttar upp på torsdag till lägenheten. Så jag åker väl rättare sagt hem till "oss". Låter konstigt men jag vänjer väl mig antar jag. Nej, allting verkar hamna på plats nu och det känns så skönt. Slippa all stress och oro, slippa känna att man inte hinner med något osv. Imorgon får Hampus reda på om han blir beviljad lånet eller inte. Men det ska nog gå bra, han har ju trots allt fast jobb och har bra lön så det ska nog inte vara någon fara, men i såna fall följer bilen med honom hem imorgon. Kul för honom att han får köra sin första egna bil! Glad för hans skull, och sen så självklart för vår egena skull också, så vi kan ta oss vart vi vill när vi vill. Alltid jobbigt att bo långt ute och inte kunna ta sig hur man vill, utan måste passa bussarnas tider. Ja, ni som bor i en stor stad kanske inte förstår hur det är, men vi som bor i en liten by vet hur det känns! Nu ska jag ialla fall bläddra vidare på lite bloggar, men jag laddar upp två bilder som ni kan nöja er med sålänge!♥


Sådär blev maten jag tillagade tidigare ikväll.
Ser kanske inte så gott ut, men det var de bannemaj!

(Hampus bild som han skickade!)
Fondväggen efter ett lager. Nu efter att de målat de andra lagret så är
det mörkare och finare sa Hampus. Men visst blev det snyggt med en
röd fondvägg?;)


Kommentarer
Postat av: Sari

Häftigt.....Jag har oxå en knallröd fondvägg i mitt sovrum

2010-06-17 @ 23:27:17
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0