det är hemskt

Det är så jävla hemskt att en människa som man älskat och tyckt om så mycket sedan blir en helt annan människa. Och gör så känslorna för den förändras på ett sådant vis.
Min brors far är nämligen inte den där personen han var.
Igår förklarade min bror som sagt hur jobbigt han tyckte att allt detta var, hur mycket han bara ville hoppa över allt det hära som han får gå igenom. Han förklarade klart att han inte ville till sin far i helgen för en personlig skäl som vi inte behöver ta här. Han sa det till sin far idag när hans far skulle hämta honom, men lyssnar hans far? Nej, inte för fem öre. Nu när jag ringde min bror för att fråga var han var så grät han i telefonen samtidigt som han pratade, och bara det gjorde att jag visste vart han befann sig, vart han var och hur jävlig hans far är som inte kan acceptera att sin son inte vill dit! Tyvärr så kan verken jag eller mamma göra något. Och inte min bror heller för den delen, han försökte säga till. Min brors far har funnits med i mitt liv sedan jag flyttade till sverige, alltså sedan jag var 2-3år gammal, han har varit som en "pappa" för mig och under hela min uppväxt har jag kallat honom för "pappa", men idag undrar jag hur fan jag kunnat göra det? Visst var han inte en sån människa innan, men det äcklar mig att jag kallat honom för "pappa". Han är inte ens värd att höra ordet "pappa" hur elakt och stört det än låter så är han en dålig pappa, en människa som honom borde aldrig få skaffa barn, eller stoppa sin pille i en tjej. Han har fantastiska barn, två härliga söner. Hade jag varit honom hade jag tänkt på dem före jag tänkte på mig själv och min lycka. Men som sagt vissa borde inte bli föräldrar. Jag tycker att det är hemskt att han förändrats på ett sådant sätt, för jag älskade verkligen honom innan, men nu så har han sjunkit i mina ögon. Nu mera finns det bara hat kvar inom mig till honom. Och jag tycker synd om min bror som har en sådan far. Han är värd en så mycket bättre! Han är en helt underbar och vacker människa, på både utsidan och insidan, synd bara att han måste gå igenom allt detta. Jag beundrar min bror för allt han gör, för att han är en sådan stark och otroligt vacker människa! Jag hoppas att han aldrig förändrar sig själv på något vis, för han är verkligen BÄST!


min bror & min mini Teddy!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0