fint väder

Nu har jag  vaknat upp från drömmarna igen. Känns skönt, vaknade typ för en timme sedan, och när jag steg upp så fick jag ett sms av min kära vän Andreas. Han undrade om jag var hemma och om han kunde komma upp en runda, så han kom upp och hade köpt med sig en cola till mig, tur att han alltid vet vad jag är sugen på:). TACK!
Vi satt och snacka om allt och lite till, nu har han gått och efter det kom min bror. Han och hans kompis är ute och leker lite med Teddy. Och jag sitter här och äter chips och dricker colan. Ja, låter som en riktigt tjockis! Men det är jag också!!
Väderet är verkligen toppen idag, det är visserligen molnigt men det är varmt och skönt ändå. Skönt det!
Nu ska jag in och läsa bloggar i och med jag inte gjort det på hela dagen.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0