första juni tvåtusentio

Tjenare bloggen;)

Hur är läget idag egentligen? Jag mår kanon bra faktiskt, vet inte varför men jag verkar ha vaknat på rätt sida av sängen ialla fall:D. Vaknade för en stund sedan, eller ja 12.30 vaknade jag upp, efter att jag sovit som en stock rent ut sagt. Hade en massa missade samtal, bara till att ringa upp, massa obesvarade sms, bara att läsa och skicka tillbaka, sen klar gick jag upp och skulle då gå upp försiktigt för att inte väcka Teddy som låg under bordet och sov som en liten bebis, det första jag gör är att tappa data jävlen!! Ja, lyckat Teddy titta på mig som vafan är ditt jävla problem, jag väcker inte dig när du sover!! Ja, jag får väl hålla med honom att det var dålig stil av mig. Gick upp och tog mig en ostbulle som vi köpte igår, som min bror inte stängt påsen på! GUD, vad ska man göra med honom för att han ska lära sig?:s Skitsamma, jag är nöjd ändå! Bullen smaka gott, bara för att jag vart så jävla elak mot Teddy så var han också tvungen att ha en bit, visst lugnt för min del. Hampus ringde snabbt upp mig, och snacka lite kort de skulle tydligen förflytta sig till Skurup nu, ja lyckat väl. Då är de hemma sent idag antar jag. Ska ta på mig och ställa mig och ta disken sen så ska jag fan i maj inte göra något mer!! Måste ringa samtal imorgon! Ha de bra så länge, hörs snart igen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0