Grillad bananer med choklad

Har precis ätit banan med choklad, skit gott faktiskt:thumbup:!
Min bror tyckte inte om det så jag åt hans också, skit mätt faktiskt. Precis visat min syster bilder på en äcklig bög. Ja, han är verkligen skit äcklig! Nu ska vi snart sätta på en film och sedan ska vi käka chips med dippa och dricka läsk och njuta av fredagen. Nästa fredag så är det skolavslutning för min bror och då är det sommarlov, och det tackar han nog fan för. Men han ska nog till sin far den helgen, vet inte riktigt hur det blir. Han vill inte dit eftersom där bor en människa han inte tycker om. Så vi får väl helt enkelt se. Nu ska jag ut till de andra. Puss & Kram, återkommer kanske senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0