Hänger med älskling..

..hem senare ikväll!

I och med vi ska till banken och snacka om ekonomi uppdelining sen när vi flyttat så följer jag med honom hem ikväll istället och blir där tills imorgon efter att vi varit på banken. Därefter åker jag hem och myser med min mysiga familj:). Visst låter det skoj?
Alltså betyder det att Teddy är hemma ensam imorgon, men det är inte farligt många timmar, så det klarar han. Han är så stor nu min lilla gubbe. Förhoppningsvis så hinner jag hem innan han tar sin vaccin imorgon, vill vara där när han behöver det. Det gör ju ont ju. Eller är det jag som är känslig?
Aja, hur som helst ska jag hoppa in i duschen nu. Ha de bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0