hemma i Hörby igen.

Nu är jag hemma i Hörby igen, Hampus stack för en stund sedan. Vi kom upp och bestämmde färgerna och sedan så packa vi ner en massa saker vi fått av mamma. Som startpacket i tallrikar, skålar, muggar och annat. Så det tackar vi för! Så allt fick vi lasta in i bilen för att vi ska ha det förberett inför flytten i veckan. För sen så är det inte alls för mycket kvar hemma hos mamma som jag ska ha med mig. Typ kläder, madrass, täcke, och små smaker. Var uppe i lägenheten tidigare ikväll för att mäta hur mycket som skulle målas så Hampus mamma köper rätt mängder färg. Där var fint städat och nu gick man igenom sakerna noggranare. Toalett sitsen fick vi byta ut mot en ny också, så den är fräsch och fin(:
Nej, men lägenheten är verkligen skit fin, och stor plats också. Så det ska nog bli bra. Känner att allting börjar hamna på plats nu så det känns lite bättre, och sen så vet jag att jag kommer att träffa min bror, mamma och Teddy så ofta jag bara kan. Så det är också skönt, och har lättat på mitt oroande mycket.
Tog lite bilder på hur lägenheten ser ut också, lägger in de senare.
Hur som helst så tackar jag alla för en fin och bra helg, Ponne och Anton stack vid halv 4, efter att vi käkat pizza på stek huset, faktiskt gott. Men jag blev mätt efter en fjärdedel så inte så mycket att skryta om kanske. Men tack ialla fall för en bra helg! Jag lägger upp bilderna från igår senare eller så imorgon. Samma bilderna på lägenheten. Hoppas att ni haft en lika bra helg som jag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0