hiss & diss

Det var länge sedan jag körde hiss och diss, så nu tänkte jag göra det!




Folk som vågar ge och ta! Det finns nog inget bättre än personer som både vågar ge och ta. När man träffar såna människor så får man själv en känsla av att våga pröva ge och ta, det är hur härligt som helst. Och man inser också att man själv kan ge och ta precis lika mycket av båda.

♥ Starka och självsäkra människor! Jag beundrar verkligen de människor som är starka i sig själva och har en självsäker attityd. Det kan kanske både vara en både bra och icke bra. Men just nu i detta läget tycker jag det är bra, och hur många är egentligen stark och självsäker i sig själv? INTE MÅNGA!

♥ Fanta Lemon, sjukt härlig smak! Jag känner sommaren runt mig när jag dricker den drickan. Härlig och ganska naturlig smak! LOOOVVVE!

 








♦ mina små fjuttiga fötter! Jag hittar inte ett enda par skor som passar mig ju! Det är mycket DISS till det..

♦ Svartsjuka! Det är något hemskt. Vissa folk är så svartsjuka att de måste lägga sig i och förstöra andras liv. Undra om de kan sova gott om nätterna?

♦ Falska förhoppningar! Varför finns ens det? Jag är en utav många som sitter och förväntar mig saker, och har så höga förhoppningar om vissa saker, men sedan så inser jag bara att det är falska förhoppningar! & det sårar mig lika mycket varje gång..

Svartsjuka!!


Kommentarer
Postat av: din älskling hampus<3

förlåt mig may att du fick förhoppningar för mig som jag krossa, och nu krossa du mig.

2010-06-09 @ 00:07:29
URL: http://hampuslindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0