I Löberöd

Nu sitter jag i Löberöd i Hampus säng, mysigt! Ville ha jordgubbar, men det hade dom fan inte på ICA i Löberöd heller. Var hittar jag ätbara jordgubbar(!?) Istället köpte jag två glassar blev TWISTER, och sedan en annan blå sport dricka. Sen köpte jag ju en massa winerbröd kakor innan, och de ska ätas ikväll. Det ska bli gott. Jag saknar faktiskt Teddy lite grann. Orolig hur det kommer att gå för honom imorgon när min bror drar till skolan. Han får ju vara hemma själv en hel skoldag och han kommer att vara så ledsen. Redan idag när jag och min bror stack ivög till affären och handla och lämna honom ensam hemma så blev han helt tokig. Han lät ända ut, trots att alla fönster var stängda och dörren. GUD, vilket liv det kommer vara imorgon då. Det gör så ont när jag vet att han ska vara hemma själv, när jag i vanliga fall brukar vara hemma med honom och leka och busa med honom. Men han måste lära sig att vara själv också, han är för mammig just nu och så kan det ju inte vara heller.
Och min bror!? Undra hur det kommer att gå för honom, men han kommer nog att klara det galant. Han har aldrig varit hemma ensam och aldrig vaknat upp utan någon men imorgon får han göra det. Men han får ju lite sällskap av Teddy så det kommer nog att gå bra.
Var precis inne hos Lina (Hampus syster) och snacka lite med henne, hennes kompis och hennes och Hampus kusin Felicia, men nu ska hon och hennes kompis till Eslöv tror jag att de sa. Imorgon ska vi som sagt på student och det ska bli kul:). Hur som helst ska jag läsa lite bloggar nu. Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0