JÄVLA SMINK!!!!!

JAG HATAR SMINK!!!

Har suttit och sminkat mig nu i typ en timme om inte mer. Allting blev skit bra från hela första början, men sen när jag inte kan låta bli att sluta ta mascara så blir allt åt helvete!! Varför lär jag mig aldrig att låta mitt smink vara som det är?! Vad är det för fel påmig egentligen?
Fick ta bort all mascara och ögonskugga på mitt vänstra öga, och börja om från början. Och nu går det inte att ta kajal och varför vet jag fan inte! Jag blir så jävla förbannad. Tur att Hampus inte kommit ännu, för annars hade jag fått DAMP I NÄSAN! Vilket jag redan har, men jag menar i båda näsrborrarna!
Han kommer väl antagligen snart, de slutade redan lite innan 15 idag, inte så sent som tänkt, bra det ändå. Så vi ska snart iväg till Sjöbo för att hämta soffan, sedan in och fixa internet och annat skit antar jag. Gud, nej nu måste jag kissa och pröva ta kajal igen! Ja, jag ger fan aldrig upp! Men ha det bra, vi hörs nog inte förens ikväll någon gång! Puss och kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0