kontors jobb

Känns som jag sitter och jobbar på ett kontor, okey fast hem ifrån såklart. Så det blir väl att det känns som att jag jobbar med kontors jobb. Sitter och mailar massa mail till mamma. Ringer samtal och sådant. Sitter i luren dagarna ut och får ändå aldrig fatt i dem jag ska få fatt i. Mailen kommer och går, jag känner mig inte ett dugg ledig. Men det är väl tur att jag har något att göra. Vill egentligen sitta och pyssla mer pärlor och sånt, men det är så jäkla dyrt med pärlor. Visst fan att det är roligt och att sen när jag säljer dem till mamma eller hennes kompisar att jag får tillbaka pengarna men man måste ju ha pengar till att köpa start pärlorna med. Men men, kanske ska jag tigga lite av mamma. Hon brukar oftast ge mig en positiv sida när det gäller sånt.
Sen så har jag tänkt väldigt mycket på mina Converse skor som jag skulle ha när jag fyllde år fast sket i dom, nu ångrara jag mig. Men jag har sån tur att jag inte fått present av alla ännu, och fick önska mig vad jag ville så jag ska önska mig mina älskade skor! Ja, det känns väl bra att allting kan lösa sig ibland.

Mamma och min bror har slutat nu, men mamma komemer inte förens om typ en timme. Men min bror ska nog vara hemma snart. Teddy går mot dörren nu så kanske hör han sin storebror där ute någonstans. Teddy har precis varit väldigt busig så jag skällde på honom lite. Han hade nämligen hoppat upp och tagit min spettekaka bit som jag hade skurit upp innan, och låg och mumsade med den i min säng! Jag var inne på dass just då, och när jag väl kom ut såg jag att han njöt av kakan! Fick skäll fick han, och han gömde sig bakom mina kuddar i sängen. Och nu vågar han inte komma till mig för att han vet att han varit dum. Synd om honom, men man måste lära dom i tid vad rätt och fel är! Aja, nu ska jag ialla fall kalla på honom lite och vänta tills min bror kommer. Kram♥


en bild på Teddy från förra veckan när mamma dammsugade,
han är rädd för dammsugaren den lille stackarn.
Men ungefär såhär såg han ut nu precis när jag skällde på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0