kvällen

Denna kvällen spenderades på Thaimassagen en stund tillsammans med Teddy och Hampus. Mamma fick massage så spenderade inte direkt mycket tid med henne. Efter ett tag så stack jag och Hampus till Valentino för att äta middag. Och idag bestämmde vi oss för att inte äta pizza, utan äta någon mer ordentlig mat tillsammans. Så det blev två goda rätter och vi blev mätt efter halva portionen. Jag orkade knappt halva, men krängde i mig för att deras egen gjorda vitlökssås var så god. Det tog en tid innan vi fick maten, men det var det värt.
Nu ska vi ialla fall sova, imorgon ska Hampus få massage, sen efter det drar vi till Ikea trots allt och förbereder oss inför nästa vecka. Vi har flyttat flytten som sagt. Hampus mamma köper färgerna vi ska ha på måndag, sedan så börjar Hampus och hans far antagligen att måla då, och på tisdagen kan vi sakta börja att flytta in. Jag vet fortfarande inte om jag ska flytta in helt eller hur jag gör. Men jag ska med till Ikea imorgon ialla fall. Nu är det bädda ner sig bredvid älsklinge. Sov gott allesammans, hörs senare idag!♥


min förrätt, och jag kan lova att såsen var så stark som den hette!

Hampus mat, laxplanka! ¨Mosen hade fått formerna som en fisk.

min mat, otroligt gott!


Kommentarer
Postat av: Sari

mums ser gott ut.Var åt ni ngnstans?

2010-06-13 @ 08:14:15
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0