Lägger mig igen!

Nu tar jag och lägger mig ner igen för några timmar sömn, låter det inte hur bra som helst? Med andra ord så vaknar jag upp nån gång i eftermiddag. Toppen!
Antagligen kommer jag bli väckt 1565474 gånger under tiden jag sover, för jag laddade ju mammas kort imorse. Och vad betyder det? Jo, hon kan ringa hur mycket hon så jävla gärna vill nu och jag kommer bli väckt hur många gånger som jag inte vill, kill me typ?
Aja, fick fan tummarna loss ur röven nu och ringde vetrinären så Teddy kan ta sin spruta fan. Eller nej, jag fick inte tummarna loss ur röven idag, utan för väldigt många veckor sedan. Men de har konstiga tider och så har det varit en sån jävla telefonkö, så det kan bara dö. Men idag ÄNTLIGEN svarade de mig, och jag är nog nöjdast i stan nu. Imorgon klockan halv 7 på kvällen tar han sitt vaccin som borde tagits för länge sedan. Men det är bättre sent än aldrig. Nu ska jag fan sova, så godmorgon(!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0