lite bilder

Nu ska jag lägga upp lite bilder, det blir på barnkläderna och så på mina nya örhängen jag fått idag.
Gjorde mig några skorpor med räkost på, inte vanliga skorpor som liknar korvbröd utan dessa ser typ ut som små rostebröd! Ja, ni fattar. Hur som helst är ni redo?


trosor som jag fick av mammas kompis, köpta i Thailand

3 tröjor i olika färger och mönster, av mammas kompis.
Också köpt i Thailand.

2 andra tröjor, visst är dom söta? också av mammas kompis
och köpt i thailand dom med.

2 par söta byxor, (av mammas kompis & köpta i thailand!)

filtarna/handdukarna jag snacka om.
(också av mammas kompis & köpta i thailand, kanske ni ser!)

startpaketet mamma köpte till mig

vita bodysarna, mamma som köpt dem också!

Presentpaketet jag fick av mamma.
Ligger allt som behövs i den + en liten nalle också.

örhängena jag fick av mammas kompis!

TACK FÖR ALLA SAKER!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0