lugn kväll

Nu har vi ätit, blev wokade grejer idag. Gott!
Länge sedan man kunde vara nyttig och äta något gott samtidigt. Mamma är duktig på att laga mat hon, jag kommer att svälta sen när jag flyttat! Hur som helst så ser kvällen rätt lugn ut, ska nog bara sitta och lata mig framför datorn. Snacka med mamma lite, fick 3 par örhängen av mammas kompis också hon som precis varit i Thailand och hon som jag fick barnkläder av. Hon är för söt hon. Hon ger mig alltid pengar och saker när jag träffar henne. Riktigt snäll och dessutom trevlig mot allt och alla! Aja, hur som helst så ska jag bläddra vidare på internet och se om jag kan hitta något intressant. Teddy bet förresten i sönder mitt linne innan när vi lekte, och nu bet han precis i sönder min scarf som han fått ha på sig, dock mammas fel!! Men jag ska hitta den blåa och ta på honom den! Så vi hörs sen, jag ska ta bilder på kläderna också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0