magbild nr9, v32(31+0)

Nu var det ett tag sedan jag la upp magbilder. Kan bero på att jag inta tagit några nya magbilder, jag är verkligen sämst på att ta magbilder. Jag menar det behöver ju inte vara varje vecka, men när jag går in i en ny jämn vecka eller något så är det ju alltid trevligt och ha en magbild, men jag kommer inte ihåg sånt. Så sist jag tog en magbild var när jag var i vecka 28 och nu är jag i vecka 32. Jag går in i vecka 32 idag, alltså gått 31 fulla veckor och har nu 8 veckor kvar till beräknad förlossning (om det stämmer vill säga!). Kan ju hända nu nästa vecka när jag ska på ultraljud att de säger att jag bara är i vecka 25 eller något sånt! Och då kommer jag att få panik, jag kommer att gråta. Nej, jag kommer att stor böla! JA, det kommer jag att göra!
Men hur som helst nu ska ni få nya magbilder, tog dem i natt när jag gick in i nya veckan.


inte så farligt stor! Eller är jag det?

magen har växt rejält.

en bild upp ifrån



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0