man får aldrig nog..

Varför får man aldrig nog av gotte saker?

Var precis nere om affären och handla pringels, kexchoklad medans min bror köpte knäckemacka som är så mycket nyttigare än det jag köpte. Visst att en knäckemacka med fyllning kanske inte är så jävla nyttigt, men fan är det nyttigare än godis och chips ialla fall! Aja, får skylla på bebisen helt enkelt.
Satt och titta på mobiler innan inne på Halebop, och min mobil hade sjunkit i pris nu och alla andra telefoner med, och jag får damp. Varför kunde jag inte bara vänta 1-2 månad och köpt en iphone istället som jag var inne på från hela första början. Nu kostar iphonen lika mycket som jag betalar för min mobil varje månad. JAG FÅR SÅ DAMP PÅ MIG SJÄLV IBLAND. Det är alltid så med mig, kan inte hålla ut eller vänta med något, och jag gör samma misstag varje gång och ångrar mig gång på gång, men ändå lär jag mig aldrig. Men skitsamma jag får skylla mig själv. Nu vill jag ialla fall äta mina tjockis saker som står och väntar på mig.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0