måste fixas!!

Har kanske inte berättat det för er idag, men idag är det exakt en månad kvar då vi får vår lägenhet. Kanske får vi den tidigare, men senaste är om en månad. Och det är så mycket som vi måste fixa innan och även efter också. Vi måste ha fixat lite köks grejer innan vi flyttar in, annars så får vi äta utan tallrik och bestick. Och det kanske inte är så jävla lockande direkt! Jag vill ju gärna äta med tallrik och bestick. Sen glas är kanske inte det viktigaste i början direkt, men självklart behövs det också inhandlas efter hand. Jag klarar av att dricka ur burkar eller flaskor en vecka minst ialla fall. Men glas är nog inte det stora problemet med tanken på att jag är förälskad i glas!!! Men hur som helst så är det en hel del som måste fixas innan vi flyttar in och även efter att vi flyttat in! Hur fan ska vi klara av allt detta?!


Såhär känner jag mig just nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0