MÅSTE SOVA!

Jag skulle sova, men som ni märker så sitter jag fortfarande uppe och yrar runder. SKulle lagt mig för typ sådar en halv timme sedan, men lyckades inte slå ifrån datorn. Och verkar inte lyckas nu heller, då jag fastnat framför datorn och bloggen. Hur kan man egentligen tycka att det är så jälva roligt att blogga? Man sitter ju bara och skriver och skriver(!?) Jag menar så jälva skoj tycker vi inte att det är i skolan. Är det för att vi inte får skriva om vad vi vill? Men det har väl ingen betydelse det är knappar vi trycker på ändå!! Aja, jag får väl ta och lista ut varför det är så roligt att blogga, men inte skriva läxuppgifter som också är på datorn. Det kan jag ta och tänka ut tills imorgon, om jag lyckas såklart.
Jag har fan inte ens varit på toa kom jag på nu, och jag var skit kissig redan innan, och nu håller jag på att kissa på mig. Så jag tror att jag kommer ifrån datorn en minut nu ialla fall. Nej, men ärligt jag ska slå ifrån datorn och ställa undan den nu och bädda ner mig! Kyss på er!♥


jag är en såkallad "datornörd"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0