MIN LÄPP!!!!

Nu ska jag visa bild på hur min läpp svullnade upp inatt när jag försökte sova.
Och jag skojar inte om att det svullnade upp riktigt! Jag låg där och spelade mobilspel, sen när jag la ifrån mig telefonen så märkte jag att ena sidan av underläppen var skit tung, och då märkte jag att jag hade fått sillikon på halva underläppen! Jag gick till toan för att kolla ordentligt så att det inte var som att jag var trött och såg fel på moilfotot, men det var hur sant som helst! JAG HADE FÅTT KISSIS LÄPP PÅ HALVA MIN UNDERLÄPP!!!! Ingenting att vara stolt över, för jag kunde inte somna. Trodde det avr något som var fel, men det hade lagt sig imorse när jag steg upp! Shit, jag var så jäkla rädd. Så nu vet jag hur det känns att ha såna läppar som Kissie, och det var inte något jag var stolt över!
Så nu ska ni få se hur min underläpp såg ut inatt, och ni får tycka exakt vad ni vill om läppen!



Visst passar jag inte i sillikon läppar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0