min söta vän!

Min kära vän Andreas stack ju innan, men han kom tillbaka efter typ en timme, och då var jag ensam hemma själv så det var trevligt med sällskap. Inte ens Teddy var hemma med mig, så det var lite trist. Men sen kom min söta vän och gjorde det hela lite trevligare och roligare. Han fixa spotify till mig också, och det tackar jag mycket för! Och jag måste säga en sak att även bästa vänner kan ha så olika smak. För jag har märkt att vi har helt olika smak på saker och ting. Eller ja, framför allt musik smaken ialla fall. Allt annat är väl ganska så "okey" om man säger så, men musiken är på helt andra vägar, men vi går ihopa hur bra som helst för det.

Hur som helst så kom min bror, hans kompis och Teddy hem för en stund sedan och Teddy hade badat i ån och var blöt, och han var helt slut och gick upp och la sig hos Andreas, så söt! Och Andy bara satt där och klappa honom. Ja, gud så söt Teddy är. Andy har gett sig av till sin träning nu och så säger jag då, lycka till! Och min bror äter med sin kompis, och Teddy har precis fått mat. Mamma kommer nog hem när som helst skulle jag gissa på. Min bror gjorde precis en ost macka till mig, men den var inte god så gav den till Teddy precis. Gud, jag är så kräsen så det är skrämmande!! Det finns inte mycket jag tycker är gott längre. Men det går väl över sen förhoppningsvis. Nu ska jag läsa lite bloggar och se glad ut. Ha de bra så länge!♥


Såhär var Teddy efter att ha varit ute med sin storebror och hans kompis!
Andreas & Teddy på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0