mys med älskling;*

Nu tänker jag lägga ifrån mig datorn och lägga mig under täcket och mysa med min älskling. Inte så ofta vi sover med varandra på vardagar, så när man väl får chansen att sova med varandra så får man utnyttja det också. Imorgon väntar ett besök på banken tillsammans med älsklingen. Sen så far jag hem efter det, för Teddy ska ju vaccineras, och då vill jag vara där (om jag hinner vill säga!). Men jag ska hem i vilket fall som helst, för på fredag så är det brorsans skolavslutning och jag vill vara där när han kommer hem och se honom nöjd och själv vara nöjd för att han en utav de starkaste människorna jag känner! Trots att han är så liten och har fått gå igenom massor de senaste åren så har han aldrig gett upp och aldrig skitit i saker och ting. Han har kämpat trots att han mått skit, och det gör att jag är så stolt över honom! Det är inte många som skulle klarat av det i hans ålder, så han är och förblir min idol! Nej, nu ska jag kissa sen krypa ner bredvid min pojkvän. SOV GOTT!♥


den absolut bästa och vackra människan i mitt liv.
mitt ljus i natten, och mina andetag!
min bror, min idol, mitt allt!♥
JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0