nu blir det..

..tjockheter!!

Gud, vad jag älskar tjockheter, inte bara på helger utan varje dag. Men idag har jag ju som sagt också varit rätt nyttig och ätit färska frukter så tummen upp lite för mig ialla fall. Ätit upp hela min pizza nu, och nej jag känner mig inte ett dugg kränge, sedan har jag diskat åt min syster också, hon borde vara nöjd som har en syrra som mig;). Nu ska vi bara ta det lugnt och vänta på att de kommer hem snart. Men sålänge kör jag på en massa onyttiheter eller kanske tjockheter(!?) Ash, skitsamma det är samma sak ändå. Hur som helst så hoppas jag att ni får en toppen bra kväll, vi hörs kanske senare igen!
Så länge får ni en annan söt bild på mig som jag tog samtidigt som den i förra inlägget:).
Puss & Kram♥


Visst är jag söt? (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0