Ny design?

Jag är sugen på att göra en hlt ny design igen. Men jag känner att jag inte orkar och vill därför inte på börja något jag inte kommer att göra färdigt heller. Men jag vill förändra bloggen lite, men jag vet inte hur. Jag vet väl hur jag vill ha det på så sätt, men jag vet fan inte hur man fixar så att det blir så. Jag har trots allt precis lärt mig kodmallar, och sånt. Jag kan bara göra enklare saker, som avancerade grejer kan jag inte ännu. Har inte lärt mig det ännu, men jag får väl ta tag i det. Men jag tror faktiskt att jag ska ändra bakgrunden, vet inte om jag ska ha en ren färg eller om det ska fortsätta att vara mönstrigt. Vad tycker ni?
Det är trots allt ni som läser min blogg, och besöker den så ni får bestämma!


Kommentarer
Postat av: din älskling hampus<3

jag kan hjälpa dig lite med ny design :D <3 puss

2010-06-01 @ 18:28:26
URL: http://hampuslindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0