piggelin

Min bror kom hem för en timme sedan nu, och vi har snackat lite om vad han gjort i helgen. Sedan så försökte jag få i mig en bit pizza som var över sedan igår, då jag inte orkade att äta upp på pizzerian. Men varje liten tugga jag tog så var det bara illamående och kräkreflexer jag fann. Så jag tog mig en piggelin glass med min bror och det gick ner hyfsat men ändå inte allt för bra. Nu ska vi ialla fall börja plocka undan i köket och sedan ska jag packa smått men säkert. Barnmorskan är inställd nu, blir på torsdag istället kvar över 3. Får verkligen försöka att fixa mig dit på något sätt då. Det ska nog gå bra! Men hur som helst så ska jag och bror börja städa undan lite. Hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0