så sköönt!

Just nu mår jag så jävla bra, jag har en skön och härlig känsla inom mig vilket jag är nöjd över. Nu börjar allting verkligen hamna på plats. Vi börjar flytta in i lägenheten idag, sakta men säkert. I slutet av veckan så har vi antagligen också sovit där för första gången i lägenenheten, och förhoppningsvis så är allt i ordning tills nästan vecka. Alla saker är självklart inte fixade ännu, men det får man fixa efter hand. Lite i taget, sakta men säkert ni vet? Det känns så bra att veta att man har något eget men ändå tillsammans med någon. Att allting är förberett innan bebisen hunnit dyka upp osv. Bil lyckades Hampus också fixa, helt tajmat till flytten. Trodde inte att Hampus skulle skaffa sig bil nu direkt tills vi flytta, men det lyckades han med. Så nu behöver jag, "vi" inte oroa oss ifall vattnet skulle gå. Eller om något annat skulle komma ivägen. Nej, allting känns så jävla skönt just nu.

Hampus ringde för en stund sedan och berättade att han var och hämtade bilen och att de höll på med betalningen. Men nu precis ringde han och sa att han var tvungen att köra hem först för att föra över resten av pengarna till Ponne för att det inte gick att ta ut allt. Så han kommer väl hit om typ en timme eller lite till. Får se om han håller hastigheten nu när han har något att gasa med. Antagligen kommer han inte att hålla hastigheten, det är omöjligt. Hur som helst så tog jag några bilder precis så de lägger jag upp, blir ego bilder idag!


såhär ser jag ut idag, anstränger mig för fullt för att se "normal" ut.

det här är den vanliga jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0