Såhär har min dag varit;

..lite små stressig morgon blev det tillslut efter att jag legat och degat i sängen i typ 2 timmar efter att jag hade vaknat. Det blev allt på en gång mot slutet då vi skulle ge oss av mot Lund, men vi hann och kom i tid till ultraljudet. Dock var min "barnmorska" 20-25 minuter försenad, precis som sist. Men hon berättade att bebisarna inte ville sammarbeta med henne riktigt idag (berättar mer om ultraljudsbesöket i ett annat inlägg!). Efter det så körde vi ut till Gastelyckan för att jag ville ha en baguett på mormorsbageri, så jäkla gott! Sen efter det körde vi ut mot Nova Lund och köpte present och annat skit på ÖB. Sedan bar det av mot Löberöd, där Hampus skulle till banken och skriva under papper. Efter det upp om lägenheten snabbt sen vidare. Kom hem rätt sent på eftermiddagen, och jag var helt trött så vila en stund. Hur som helst så begav vi oss ut mot Ringsjöstrand en stund innan vi skulle iväg för att bara vara ute, Teddy och min bror följde med och det var roligt. Träffade även Hanne som var där. Teddy skulle dock göra allt som alla andra gjorde hela tiden!!
Efter det blev klockan mycket lämnade av Teddy hemma, min bror hos sin kompis och sedan körde jag och älsklingen till Andy för att fira honom där. Mysigt var det och väldigt trevligt också. Vi blev inte så många men det var trevligt ändå. Hampus fick visat upp sin nya bil också, och det tyckte killarna om! Efter det begav vi oss hit för att hämta mina sista grejor, meningen var att jag redan idag skulle flytta härifrån men kom tillbaka efter en timme för Hampus fick reda på att de jobba långt borta imorgon så jag orkade inte bara sitta där och uggla. Nu är jag en aning trött så ska lägga mig strax. Men först några bilder på från dagen. Hoppas att ni haft en bra dag!♥


teddy imorse när han la och mös med Hampus!

ser ut som han har en ciggar i munnen;)

en söt deckad teddy!

en väldigt trött Teddy.

ringsjöstrand, härligt bild!

mina tre pågar♥

en konstig bild på mig för avsluta! (har fler bilder, men orkar inte lägga upp alla nu.)

Nu-sova! Trött som ett svin! godnatt, sov gott! Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0