saknar min familj ;(

Sitter nu i Hampus säng, försökte lägga oss för en stund sedan men som ni märker har vi inte lyckats. Jag var skit trött innan och höll på att somna, men Hampus var pigg då och zappade runt i tv världen. Så jag vaknade ändå till av ljuset från tven. Men nu är han trött och borde sova nu för han ska upp och jobba tidigt imorgon bitti. Får se hur länge jag kan sova imorgon, tror inte det är allt för länge. Jag ska ringa och väcka min bror för säkerhets skull, och sen kommer jag att sitta här i Löberöd och tänka på min stackars lilla Teddy som är ensam hemma och inte har någn att busa med. Jag blir så ledsen när jag tänker på att han ska vara hemma ensam nu dessa två dagar jag ska vara hos Hampus. Jag vet att min bror och mamma kommer hem och är med honom efter att de slutat men jag är så tramsig av mig. Kanske inte bara han som är mammig, jag tror det mest är jag som inte kan släppa taget om min älskade hund. Han är ju så söt, så man smälter ju när man tittar på honom. Nej, nu är jag så jävla larvig men jag kan fan inte hjälpa att jag tänker på honom konstant och är orolig för hur det ska gå för honom imorgon. Går dag ett bra, så tror jag dag två också gör det. Men bara han inte biter i sönder alla våra sladdar för då blir vi inte glada. Speciellt inte jag, det är farligt för honom och det är farligt för oss också. Men förhoppningsvis så roar han väl sig själv med sin stora elefant eller sina andra leksaker han har.
Nu ska jag ialla fall försöka att sova. Inte tänka så mycket, fast jag saknar min familj en hel del faktiskt. Men det är något jag får vänja mig vid nu. Snart så kommer jag ju inte bo tillsammans med dem längre, undra hur det ska gå för mig? Hoho, spännande!
Men god natt och sov gott allesammans. Hörs imorgon! Eller om några timmar, det är redan torsdag nu;)!

PUSS & KRAM♥


Min sötnos! Världens bästa & vackraste hund♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0