sängen kallar på mig!!

Nu kallar sängen på mig!! Lite panik av att klockan bara tickar iväg sådär. Det är ju hemskt vad tiden ska gå fort. Nu är det fan Onsdag och jag går in i vecka 31! Alltså gått 30 fulla veckor, ja det känns bra. Och jag känner hur allt närmar sig också. Ultraljudet är om 2 veckor och jag hoppas att allting är bra och så. Och så hoppas jag att det veckorna stämmer som de räknade ur förra gången, så att de typ inte säger; nej det är bara i vecka 25 liksom?! Då kommer jag nog att brinna av besvikenhet och kommer vara deppig tills ungen kommer ut! Ja, jag hoppas att veckorna som jag går igenom stämmer, för jag vill inte höra att jag inte gått längre än vecka 25 eller något, då får jag panik!! JA RIKTIG PANIK! Men nej, läkarna/barnmorskorna verkar bra och kunna deras grejer så jag litar på dem. Ja, det ska bli kul att gå på ultraljudet en andra gång och se hur lillflickan växt och om hon mår bra. Nu ska jag ialla fall sova, senare idag ska jag hem till Hampus och blir där tills på fredag, sen på fredagen så drar jag mig tillbaka till Hörby och hämtar upp min bror och Teddy för att åka och hälsa på min syster i malmö. Låter kanon! Syns senare idag, sov gott!♥


Han är nog den sötaste varelsen jag sett i hela mitt liv!
Han får mig att gå bland molnen, han är vacker!
Kommer bli tomt utan honom sen, utan hans sällskap och allt det dära.
Och nu när jag vet att han ska vara hemma själv både torsdag & fredag för att jag inte är hemma gör ont i mig. Visst att min bror kommer att se efter honom då och då under dagen, men jag är alltid med honom annars.
Så när Hampus är på jobbet och jag sitter hemma hos honom ensam så får jag väl sitta och tänka på Teddy som också är ensam och saknar sällskap. Mitt lilla hjärta!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0