sedär!

Kommer verkligen inte på någon vettig jävla rubrik, så det fick bli något från andra sidan vägen.

Hur som helst har jag kommit hem, och de hade inte varit hos vetrinären med Teddy vilket gjorde mig jävligt irriterad! Jag menar det kan väl för fan gå upp dit med honom utan mig(!?) Men nej, tydligen inte. Okey, mamma hade precis kommit hem när jag kom hem så det var lite svårt för henne att gå upp med honom då. Så jag får väl helt enkelt ta och boka en ny tid. Sen innan vi körde hem till mig så stannade vi upp och handla lite glass och bilar för att äta, vi var sugna på det (ialla fall jag!). Hur som helst när vi kom hem till mig så ringde Hampus hans farmor och farfar för att kolla läget med lägenheten om hur det gick för henne som bodde där och när man kunde flytta in där. Och då säger hans farfar; när som helst! Det blev nog en liten chock för Hampus, men tydligen så hade hon flyttat ut för längesen och vi kunde nu alltså flytta in när vi ville. Så då sa Hampus att vi skulle kolla färg och kunde börja reda i helgen. Ja, det kan väl vara roligt att redan få flytta nu. Men sen samtidigt känns det trist i och med att min bror har sommarlov från och med på måndag, och då hinner jag inte tillbringa tid eller något med honom alls. Och då får han vara hemma själv varje dag och det är inte så roligt, visst kan han säkert komma och bo hos oss någon dag, men Teddy får inte vara där i och med de inte vill ha hundar där. Så antagligen kommer jag att vara mycket hos mamma ändå. För jag vill tillbringa tid med min bror nu när han har sommarlov och så. För sen när bebisen kommit ut så kommer jag inte kunna träffa honom lika mycket. För sen när bebisen kommit så har han också börjat skolan och kommer inte ha så mycket tid över till mig. Så jag kommer nog för det mesta vara hos min mor, men kanske kommer jag och hälsar på Hampus vissa helger eller något. För sen har jag barnmorskan som jag måste till också och det är i Höör och det är lite svårt att ta sig från Löberöd till Höör faktiskt, så jag kommer nog för det mesta vara hos min mor. Men så står läget ialla fall till, så antagligen flyttar "vi" in redan nu i helgen. Vi börjar måla imorgon redan, fast först ska vi välja färg, sen på lördagen så flyttar vi in, fast innan det så ska vi in till malmö och handla saker först. Så det kommer bli en rätt tuff helg, men säkert rolig också. Nu ska jag in och kika lite bloggar, sedan sova väl.

Förresten så gick bankbesöket jätte bra! Så nu har vi båda lite mer koll på ekonomin också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0