skorpor och saft

Nu sitter jag här i utkanten av sängen och äter min frukost som består av minimackor som smakar som skorpor, eller ja det är skorpor fast i minimackor och så dricker jag svartvinbärsaft från BOB! Bob har godast saft, dte insåg jag förra sommaren. De har mixade smaker och har även en smakade safter som smakar väldigt gott. Och sen behöver man inte ta mycket saft för att det ska bli en stark smak, utan det behövs faktiskt bara ytterst lite. Skit bra! Aja, nu ska jag inte sitta här och babbla om saft mer, ska äta upp och sova vidare. Mamma har dragit nu, ganska skönt! Hon snackar alltid i telefon, till och med när hon stack snacka hon i telefon och hann knappt snacka med oss innan, hon är förvirrad!

Nu- äta upp sen sova!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0