sliten

Jag känner mig totalt utsliten idag. Vet inte varför faktiskt. Men natten var lite små dryg, kunde inte somna och när jag väl somna så vaknade jag till av sjuka drömmar. Så med andra ord har jag inte hittat min ro till sovandet inatt. Så det är nog därför jag är trött också, och så har jag ont i mitt huvud vet inte vad det är för fel! Har inte ens varit ner och sagt "hej" till Hampus mamma så att hon vet att jag är vaken och lever. Men hon solade innan när jag var nere och åt så ville inte störa henne då. Men nu vet jag inte vad hon gör riktigt. Tänkte ta och vila lite, för mitt huvud slår så jäkla hårt just nu. Ska strax ringa min bror också, han slutar nu så ska ringa och se att han går ut med Teddy och fråga hur de mår. Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0