små & söta

Mamma kom hem för ett tag sedan och hade med sig paketet hem. Och där låg små söta barnkläder. De var ovanligt söta och små. Liknar dockkläder faktiskt. Mamma hade beställt helt vita bodysar och gud vad söta de var, trots att de inte var några mönster eller så på. Sedan så hade mamma med sig kläder som hennes kompis hade köpt nu när hon var nere i Thailand. Alla hennes kompisar är så snälla mot mig så det är sjukt, man blir så rörd. Hon hade köpt med sig typ bebis trosor, tröjor och byxor i lite tunnare tyg i och med det är sommar när bebisen kommer och sen är det ju varmt i thailand så de säljer ju inte vinter kläder där nere direkt. Sedan hade hon köpt med sig såna här filtar som man har när man ammar eller ger flaska om man skulle spilla eller om det skulle bli kladdigt så kan man använda den och torka med. Jag vet inte exakt vad de kallas här i sverige, kan bara det på thailändska. Men hur som helst så var alla startpaketen från Ellos otroligt söta, och packade så jäkla fint i de här plastpåsarna. Fast ett startpaket kom i tygpåse och med de fick man en söt nalle också. Gud, nu känns det hela verkligare och nu känner jag längtan! Ja, usch! Ska ta bilder på de jag fått senare, orkar inte nu. Ska strax äta, men vet inte vad. Men jag tar nog några bilder senare och visar er. Puss och kram så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0