Snart banken

Snart så ska vi dra mot banken. Hampus kom hem för en timme sedan nu, och vi har ätit ris med korvstroganoff och suttit och varit sociala med hans föräldrar och hans moster som kommit ner till skåne från Stockholm. Hon är skit fräck tycker jag, och nu har hon skaffat sig en sjukt cool frisyr också. Tänk om jag hade haft en lika cool moster. Aja, min moster är dock typ 35 bast så det skulle nog inte passa henne ändå.
Men hur som helst så ska vi snart dra, sedan ska Hampus få köra mig hem till Hörby igen så att jag kan få träffa min söta lilla Teddy och resten av familjen. Nu så ska vi strax dra, ha det bra! Vi hörs senare!♥


en bild som är tagen i början av året, fast som precis kommit till min
datorn från Hampus kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0