SOMMAR HEADERN!!!

Nu har jag fixat "sommar headern" och jag blev faktiskt riktigt nöjd!
Första gången jag faktiskt blir riktigt nöjd med en header som jag gjort:D. Nu känner jag hur nöjd jag är, det sprider sig genom hela kroppen! I feel it, äntligen!

Som ni kanske förstår så ska detta bli sommar headern, och inte fan ska det ändras mer under sommaren. Kanske några få bakgrundsändringar, textstilar osv. Men headern ska vara detsamma tills sommaren är slut! Så är det bara! Eller ja, vi får väl se hur länge jag håller mig till det. Men detta ska ialla fall "vara" sommar headern, det är ialla fall meningen med det. Vad tycker ni om den?
JAG ÄLSKAR DEN!!!



erkänn den är snygg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0