Sov gott♥

Nu säger jag sov gott, är trött faktiskt. Jag har trots allt sovit i princip hela dagen, men det är vad söndagar är till för. Sedan sov jag ju inte allt för många timmar inatt så jag var värd vila-pauserna idag. Hampus sov också en del idag. Men vi vakna rätt tidigt också. Har suttit och bläddrat igenom bloggar, och hittat lite roligt att läsa. Hampus har nu hittat en bil som han ska köpa. Det blir Ponnes bil, tycker den är skitsnygg faktiskt. Så på tisdag anatagligen blir den Hampus, och jag tror nog han längtar rejält med tanken på att det är hans första egna bil. Så han kommer väl köra en hel del med den, men det får han väl göra så länge han vill det. Hur som helst bilderna på lägenheten kommer senare idag, nu ska jag fan sova. Min bror kommer tidigt "idag" (imorgon bitti) också, så jag får gå upp och låsa upp dörren åt honom då. Men hur som helst sov så gott, hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0