stamkund

Har precis varit nere i affären och handlat. Min bror skulle ha godis till imorgon då de ska se film, så jag hängde med ner och Hampus också känns som vi är stamkunder där nere, Teddy stanna hemma för han är helt slut efter att ha varit ute och lekt med alla barnen. Hampus kom hit för en timme sedan nu, och nu ska han och min bror äta. Jag åt innan och är inte hungrig för tillfället. Ja, vi köpte massa skit och tjockig grejer. Jag köpte också ne glass. De hade inte BIG PACK så jag köpte en cornetto jordgubb, strutglass. Funka det med, men jag vill ha vanlig glass med frukter!! Men det får jag väl ta och fixa en annan dag. Jag känner mig för tillfället helt död, och jag vet inte varför. Det finns dock en till i huset som är helt död, nämligen Teddy! Han verkar vara helt slut. Aja, nu ska jag sitta sällskap med dem, så bloggar mer senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0