SUGEN PÅ GLASS

Jag är så jälva sugen på glass just nu! Jag vet inte var det kom ifrån, men shit vad jag vill ha glass! Men jag vill inte ha en vanlig pinnglass, utan jag vill ha kulglass, eller GBs BIG PACK med frukter till, både färska och icke färska. Jag vill äta glass och jag vill äta det nu!! Men jag hittar inte en nära affär med kulglass och en BIG PACK! Jag orkar inte röra mig bort till ICA eller konsum. Det är rent för långt så ända dit tänker jag inte ta mig. Så de så!
Men jag ska äta glass ändå!
Okey, detta inlägget lät stört! Ja, jag får nog ta mig ut och köpa glass, men först ska jag sortera min handväska, och plånboken. Ha de!♥


GE MIG LITE GLASS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0