sveriges mest köpta bilar

Just nu sitter jag och äter Sveriges mest köpta bilar. Sjukt gott!
Har duschat och borstat mitt otroligt slitiga hår, ätit frukost. Det fick bli en lingongrov mackar med köttbullar på, och till det thailändsk mjölk som vi köpte i helgen när vi var och handlade thaimat. Väldigt gott, men precis efter att jag ätit så fick jag skit ont i mina revben så jag gick raka vägen in och la mi i sängen och satte på datorn. Har precis försökt få tillbaka min gamla design men orkade inte hålla på och klödda så sket i det. Nu åska det precis och blixtra också, så här ligger vi samlade i sängen och vågar inte röra oss ur fläcken:P.
Hur som helst ska vi äta lite bilar nu.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0