Torr bloggar

Detta inlägget kommer att bli så jävla torrt, kanske ni sedan hörde på självaste rubriken?! Jag ligger i sängen, har stängt av datorn, kelat och myst klart med teddy (han sover nu!), jag har spelat några runder på mobilen, läst sms, Ja allt helt enkelt! Men tror ni att jag kan sova? NEJ! Ni har helt rätt, jag kan inte somna. Jag är trött men kan FAN inte somna!! Jag blir galen på mig själv. Jag har så jävla ont i mina revben, strax under min vänstra tutte:o. Ja, förstår ni min känsla? Jag klagar och jag klagar men jag kan fan inte andas! Och så har jag tänkt på massa saker som typ tänk om jag dör imorgon när jag är hemma själv, tänk om jag slutar andas, tänk om jag föder, och Ja en massa jävla tänk om till!! Jag vill bara gömma mig nu. Nu ska jag kissa sen försöka somna. Och ni fick ett väldigt torrt inlägg som jag sa. Puss och kram. Hoppas ni mår bättre än mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0