trist dag

Dagen är verkligen jätte trist, det kan nog inte bli tristare!
Min bror kom hem för en timme sedan och la sig direkt i badet, jag satte på vattnet till honom i och med han frös som en jude. De har varit ute och gått skåneleden hela dagen i detta hemska vädret!! Herregud, lärarna borde ju ändå inse att man inte kan vara ute och gå när det pissar ner regn.. Men tydligen har de inte förstått det ännu. Hur som helst så har jag strykt kläder och nu precis blev jag klar med mina naglar. Har målat dem vita denna gång, måste köpa nya färger!! Använde min apa som jag fick av syrran i helgen. Den apan använder man efter att man målat naglarna, den blåser så då torkar det snabbare;). Så praktiskt och smart uppfinning. Sen fick jag faktiskt också en badanka som man har i badet, med radio och termometer, sjukt coolt:thumbup:! Perfekt när vi ska ha en liten bebis snart. Och sen igår när jag kom hem så väntade ett packet mig från mammas kompis, det var en väggklocka gjort av glas med rosa mönster. Precis en sådan jag önska mig! Dock så glömde jag ta en bild på den, och nu är det försent, för nu är den hos Hampus i och med vi snart ska flytta. Men det är ju inte helt försent, när vi flyttat in så kan jag ta en bild på den och visa er den. Men tack så mycket för presenterna!♥

Nu ska jag äta kexchoklad som min bror gav mig, söt är han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0