typiskt

Hampus ringde precis och berättade att han inte kunde yra bilen för det skulle gå på  1000 spänn för ett dygn. Och på bilen så stod det 400. Så vi får försöka fixa det här på ett annat sätt helt enkelt. Meningen var ju att vi skulle få det enklare om vi hade en egen bil eller ja om vi hyrde en bil så vi slapp låna någon annans. För det är svårt att låna andras bilar, för när man väl gör något så är det alltid en tid man ska ha tillbaka den osv. Och det är så jäkla synd att Hampus inte har en egen bil. Så flytten i helgen kanske inte blir av som vi tänkt oss heller. För jag tänker inte flytta in någonstans där det inte finns något att äta med eller ur. Och sedan så vill jag gärna att allting kommer i ordning så fort så möjligt, hatar att leva i en rörig miljö. Så vi får se hur det blir, Hampus skulle ringa när han kom hem ialla fall. Så kanske blir det en helg hemma med massa lugnheter och sånt. Vi får se helt enkelt. Nu tänkte jag ta och käka en panpizza, den som Hampus köpte för 2 dagar sedan och inte åt. Så den kan jag lika bra passa på att äta nu när jag ändå inte har något annat vettigt att äta.
Typiskt att allt alltid ska gå snett!"/


Kommentarer
Postat av: jennika

Vilken fin blogg!

ha en bra dag, kram =)

2010-06-11 @ 16:06:10
URL: http://jennikaliljedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0