Vakna med The Voice

Sitter och tittar på gamla avsnitt av "vakna med the voice" nu på youtube. Och fyfan vad Katrin kan ge mig gott skratt asså. Jag satt precis och titta på ett klipp och när hon berättade om hennes taxi tur påvägen till studion så kunde jag inte hålla mig från att gapflabba! Jag spolade tillbaka ett x antal gånger och skratta lika mycket varje gång, tillslut hoppa Teddy på mig för att be mig lägga av. Så jag lägger upp videon här, och titta på den, lyssna på henne bara hon är grym. Spola typ in till 5e minuten där börjar hennes otroligt roliga snack, om ni inte orkar se hela klippet då såklart. Men gud vad jag kan sitta och roa mig om kvällarna då alla sover;).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0