var med och bestäm!!

Nu så ska jag ändra bakgrunden, hur tycker ni att jag ska ha det?
Om jag bara ska ha en ren färg vilken färg ska det vara då?
Nu har ni chansen att hjälpa mig att bestämma!!
Och ni som vill att jag ska fortsätta med mönstriga bakgrunder kan välja mellan dessa här nedanför;
(tänker ha ljusa färger i och med det är sommar och så nu. Så har ni någon fin sommarfärg skriv det, så får jag se om jag hittar just det ni söker efter!)

(har redan ändrat till denna, men det är tills jag vet exakt vilken jag ska ha!)




Bara en massa rosa mönstrade bakgrunder!




Guld/bruna bakgrunder, dålig kvalite dock!
Men fler bakgrunder kommer om ni inte tycker att några av dessa är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0